Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Робінзон - спорядження, одяг та аксесуари для туризму
0
Мій кошик

Beal

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Динамічність - наш стиль(BEAL Lab)
   З приходом у фірму Яника Сейнера, а пізніше і Патріка Едлінгера, серія мотузок BEAL є безперервним ланцюгом інновацій і покращень, постійних досліджень, що є результатом, в цій області. З початку 80-х років компанія стала однією з головних дійових осіб в революційних змінах. Саме кардинальне поліпшення динамічних властивостей мотузок звільнило скелелазів від страху зриву і дозволило їм досягти небачених раніше результатів.
    Динамічність - це не лише властивість мотузок, BEAL, що випускаються, але і відмінна риса самої компанії. BEAL були розроблені і упроваджені технології Dry Cover, Black Label і Program System, випущені нові надлегкі мотузки з мінімальною силою ривка, налагоджено серійне виробництво страхувальних систем типа Aero. На цьому дослідницька діяльність компанії BEAL не закінчена, вона розвивається ще динамічніше.
    Лабораторія BEAL Lab - це не просто стандартний науково-виробничий центр. У роботі BEAL Lab задіяні всі скелелази  спортивної команди BEAL Team. Компанія  уважно відносимося до їх відгуків про продукцію і до результатів проведених ними випробувань виробів. Спортсмени з великим ентузіазмом відносяться до такої співпраці. Спираючись на свій досвід, вони висувають безліч нових ідей і допомагають постійно удосконалювати продукцію. Завдяки такому підходу завжди випускаються саме ті вироби, які зараз більше всього потрібні скелелазам і альпіністам. Таким чином, в лабораторії BEAL Lab теорія зустрічається з практикою, що дозволяє всій компанії миттєво відгукуватися на поточні вимоги спортсменів, поєднуючи це з постійною роботою для покращення безпеки і зручності виробів.
 

Як тестуються шнури BEAL
   Всі динамічні мотузки мають бути перевірені на відповідність стандарту EN 892 на випробувальному стенді (башті) з чинником зриву 1,77
 

   1. Одинарні і здвоєні мотузки випробовуються з вантажем 80 кг Одинарна мотузка (його єдина жила) повинна витримувати 5 послідовних зривів, а здвоєний (при навантаженні обоє жив одночасно) повинна витримувати як мінімум 12 послідовних зривів. Для обох типів мотузок сила ривка при затриманні першого зриву має бути менше 12 кН.
             Чому 80кг?
             Тому що 80кг це середня вага альпініста із спорядженням.
             Чому 12 кН?
             Тому що 12 кН - це максимальна сила, ривок з якою ще може бути прийнятий людським тілом. (Це максимальне навантаження, допустиме при розкритті парашута!)
 

   2. Половинні (подвійні) мотузка випробовуються з вантажем 55 кг на одну жилу. Одна жила мотузки повинна витримувати 5 послідовних зривів, а сила ривка при затриманні першого зриву має бути менше 8 кН.
            Чому 55кг?
            Тому що мотузки , що витримують 5 зривів з 55 кг вагою, витримують і два зриви з 80 кг вагою, що було прийняте за сповна достатній рівень безпеки для половинної мотузки , враховуючи те, що при використанні подвійної мотузки на одну жилу не доводиться декілька послідовних зривів.
            Чому 8 кН?
            Тому що в стандартах є помилка! Насправді, аби обмежити силу ривка величиною в 12 кН при одночасному використанні обоє жил (що нехай навіть йдуть паралельно), одна жила з вантажем 55 кг повинна забезпечувати силу ривка в 7 кН! Якщо одна жила дає силу ривка 8 кН, то при навантаженні обоє (в умовах тесту для здвоєного шнура), сила ривка була рівна 13,5 кН - значно більше, чим може винести чоловік!
           Як використовувати подвійний шнур?
           Якщо Ви користуєтеся не дуже надійними точками страховки (крюки, закладки, льодобури і тому подібне), то Вам треба розділяти жили, аби понизити пікове навантаження на точки страховки. Насправді, в цьому випадку пікове навантаження на точки страховки буде набагато менше, ніж при одночасному вщолкуванні двох жил. До того ж в цьому випадку можна зменшити тертя, і дати можливість мотузці поглинути більше енергії і зменшити силу ривка. Це вірно навіть в разі першої відтяжки (над страхувальною станцією).
           А що буде, якщо втолкувати обоє жил разом?
           Сила ривка виросте на 20-25% на кожній відтяжці.
           Ну а якщо у мене «залізобетонні» точки страховки (шлямбури, болти з гайками.), невже все одно треба розділяти жили?
           В такому разі, як правило, немає особливої необхідності, якщо лише відтяжки розташовані приблизно на одній прямій. (До речі, рекомендується подовжувати відтяжки для випрямлення мотузки.) Якщо всі точки страховки не викликають анінайменших сумнівів, то краще обоє жил вщолкувати одночасно і паралельно, аби шнур краще зберегся при багатократних зривах, якими характеризуються подібні маршрути.
          Чому дорівнює сила ривка на одній «половинці» (одній жилі) здвоєної мотузки, якщо її випробувати з вантажем 80 кг?
          Сила ривка буде на 25% більше, ніж при випробуванні з вантажем 55 кг.
 

Розгорнути
Вгору