Pinguin Expert - дійсно експерт у теплій ночівлі взимку

Перші дні зими видались на вихідні, насипало снігу і гріх було сидіти вдома. Ми організувалися в пвдешечку з однією ночівлею в Дениші.

Прокинувшись в 4 ранку стрибнули в електричку Новоград-Волинський - Житомир, і о пів на сьому вийшли на платформі Дубовець. Пішки добиратися порядку 17 км, тому ми по-тихеньку почали чалапати на південь. З самого ранку температура трималася близько -10 і не відпускала.

По тихеньку ми прочалапали пів дороги і зупинились на сніданок. Натопили снігу, зварили булгур і вперед до Денишів. Дорога наша проходила серед лісів та вела строго на південь.

Нам було приємно йти і думати що в кінці кінців ми прийдемо в теплі південні краї) Ми до них не дійшли звісно, але зробили свій осередок тепла на березі тетерева біля гранітних скель.

Хочу повідомити що троє з чотирьох ще не ходили зимою з ночівлею і трохи було ніяково, але назвався туристом лізь в намет! Так от поставили намети, я витягнув спальник поклав його гарненько, думаю, хай подихає мене буде краще гріти.

Спальник до речі я вибирав довго. Я хотів отримати неможливе) Я хотів теплоту, легку вагу та компактні розміри як в пухових спальників. І не міг відмовитись від переваг синтетичних - невисоку ціну, щоб гріли вогкими та були довговічними. Синтетичні спальники на класичних утеплювачах не дорогі, але на температуру -10 ... -17 дуже тяжкі і мають великий об'єм складеними. І на одному з форумів я випадково прочитав про утеплювач BHB-micro та спальники на ньому від виробника Pinguin. На даний момент це найефективніший утеплювач який обходить по термоізоляції навіть всіми улюблений PrimaLoft. Коли я побачив характеристики та розміри я не міг повірити очам. Розмір і вага як у мого спальника весна-осінь але температури комфорту та екстріму в 8!!! разів нижчі. Тобто BHB-micro в 8 разів "тепліший" за дуже популярний hollowfiber.

Чесно кажучи, я не дуже вірив що спальник дійсно має такі теплові характеристики і на ніч вліз в спальник не тільки у термо білизні а ще у флісових штанях і кофті) Ну зо вам сказати... Не робіть так якщо температура вночі не виходить за показники комфорту спальника від Pinguin. Він не завишає показники. Мені було дійсно спекотно і коли я хотів вилізти і скинути лишній фліс з себе я просто не міг покинути теплющий спальник)) Я два рази хотів це зробити але дуже холодне повітря зовні гасило мій жар і я затягував капюшон назад. Вийшов з положення знявши штанці прямо в спальнику і там їх в ногах і залишив.

Кілька разів скатившись з коврика відчував холод землі і прокидався щоб залізти на килимок. На майбутнє буду обкладати навколо коврика речі щоб не зїжджати з нього на землю. Температура вночі опустилася до -10 по цельсію і спальник показав себе з найкращої сторони. Найбільше чого мені не хотілося так це покидати його зранку!

Наприкінці робочого тижня в середині грудня вийшло вирватися на ще одні соло походеньки в ялинові молоді ліси. Зважаючи на температуру -1 в ночі та відсутність вітру внутрішню палатку вирішив не ставити. Бівак поставив в обід, так как як доволі рано темніє.

Не дивлячись на відсутність внутрішньої палатки чи бівікзаку спати в одній термобілизні було дуже тепло. Ніч була безтурботна зі сторони спальника, лише ліс своїми звуками трошки не давав спати.

У спальника є гаманець для речей які бояться морозу, знаходиться він біля горловини. Не знаю чесно кажучи чи це гарне рішення, ще не користувався карманом, але думаю місце для нього не найкраще.

Чи рекомендував би я його? Однозначно так! Це єдиний бюджетний синтетичний спальник на -17 ліміту комфорту який має таку мізерну вагу та так добре компресується. І я вже хочу купити літній спальник з таким самом наповнювачем - Pinguin Micra. По моїм розрахункам вага цих спальників з однаковими характеристиками з пуховими більша всього на 15% але ціна менша в 2-4 рази. Це однозначно виграшна комбінація. З мінусів, чесно кажучи не знайшов, крім внутрішнього кармашка)

Бажаю вам не мерзнути в зимових вилазках та зберегти теплоту тіла та душі! Гарних подорожей)