Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Робінзон - спорядження, одяг та аксесуари для туризму
0
Мій кошик

Millet

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

   50 літній досвід в горах.

   Досвід і технологічність зробили MILLET лідируючим брендом в альпіністському і скелелазному спорядженні.

   3 липня 1950 року : MILLET раптово появився в центрі уваги світової альпіністської громадськості, після першого підйому на висоту 8000м: Annapurna (8043 м - непал). Дві люди піднялися на вершину: Луї Лашаналь і Моріс Ерцог. Підготуватися до цього успіху їм допомагали їх друзі, що жили біля Анеси, брати Millet, які придумували і виготовляли рюкзаки для використання у високогірних сходженнях. Ці революційні рюкзаки допомогли їм досягти містичної вершини Annapurna.

   Практичний досвід збільшує технічний досвід.

  З тих часів, MILLET сумлінно просіює величезний об'єм інформації, вишукуючи і збираючи довкола себе найбільших альпіністів і скелелазів. Спортсмени глибоко залучені в процес створення і розробки нового, усе більш спеціалізованого спорядження (одяг, рюкзаки, взуття, вірьовки) чудово відповідного для всіляких видів активності в горах. З цього багатообразного досвіду ми черпаємо сили для новаторства, залишаючись вірними нашому гірському духу.

    Досвід MILLET унікальний.

   Досвід - ключ до прогресу в світі високих гір, в світі, який можна зрозуміти лише через непримхливість і терпіння. Деякі альпіністи і скелелази повинні зупинитися в декількох метрах від вершини, інші відкласти сходження на завтра. В той же час, в своєму житті, кожен альпініст повинен прийняти хворобливе для нього рішення і розлучитися з ідеєю, повернутися туди знов. Але з радістю створення маршруту або досягнення вершини, з тими короткими митями серед друзів або партнерів по в'язці, неприємні моменти вимушеного відступу забуваються. Саме це відчувають співробітники MILLET, коли розробляємо наше спорядження. Наш більш ніж 50-річний досвід в розробці спорядження для гір зробив нас надзвичайно скрупульозними: кожен матеріал вибраний з найбільшою обережністю, кожна властивість вивчена, кожен прототип тестований в реальних умовах. Будь то рюкзак, пара взуття, вірьовка або захисний одяг, це буде запущено у виробництво, тільки тоді, коли воно буде повністю адаптовано до передбачуваного використання. Якщо ми знайдемо хоч би один недолік як або функціональності, ми повертаємося до выкроечному столу. От вас і вашого досвіду в горах ми придбали цей скрупульозний підхід, ви відчуваєте в горах, що кожна деталь нашого спорядження врахована.

   Цей багатобічний досвід, цей невидимий зв'язок між альпіністами і продукцією MILLET, що почалася 50 років тому із створення братами Millet революційних рюкзаків, нерозривна до сьогодення.

   Створення бренду

   1921 Співробітники компанії Mar chal, що виробляла скатертини, містер і місіс Marc Millet (батьки братів Raymond і Ren  Millet) заснували в St Fons компанію по випуску продуктових і заплічних сумок.

Кількість працівників: 10 чоловік

   1928 : Переїзд компанії в Annecy біля Les Marquisats.

   1934 : Розробка продукції, поява першого рюкзака з жорсткою спиною.

    Перехід управління компанією до братів Raymond і Ren

   1939/45 : Брати Millet були учасниками Французького Опору: Рене в les Bauges, Раймонд в les Gli res. Вони поставляли рюкзаки Опору.

У 1945, брати Millet починають реально управляти компанією.

   1946 : Ren  Millet, членові CAF (Французький клуб альпіністів), приходить ідея створення рюкзаків адаптованих для альпінізму. У CAF він зустрічає Louis Lachenal, який бере активну участь в розробці цих рюкзаків.

    Підкорення Евересту

   1950 : Фірма MILLET була постачальником першій Французькій експедиції до Гімалаїв. Зокрема фірма MILLET поставила спорядження для першого успішного підкорення висоти 8000 метрів (Ерцог/Лашеналь экпедиция на Аннапурну).

Ці подвиги затвердили фірму MILLET як лідера у виробництві рюкзаків для сходжень у Франції і заявили про себе у всьому світі.

   У 1950, фірма MILLET випустила перший рюкзак, розроблений спеціально для лазіння по скелях в горах, і сконцентрувала свою увагу на випуску продукції для використання у високогір'ї.

Розгорнути
Вгору