Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Робінзон - спорядження, одяг та аксесуари для туризму
0
Мій кошик

Ortovox 

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Про бренд Ortovox

Ortovox – німецька компанія, що займається виготовленням висококласного спорядження, одягу та різноманітних аксесуарів для альпінізму, скітуру, скі-альпінізму, скелелазіння й інших екстремальних активностей.

Визнаний сьогодні у всьому світі бренд почався з невеликого офісу та всього одного працівника – Геральда Кампеля (Gerald Kampel) – інженера і гірськолижника, який віддавав перевагу скітуру незайманими альпійськими схилами. Саме завдяки своєму цьому захопленню в Геральда народилася ідея, що згодом переросла у великий бізнес. У січні 1981 року, як результат кількарічної праці, він запускає у продаж перший у світі двочастотний лавинний біпер Ortovox F2. Усього за 4 місяці було продано 2500 пристроїв – феноменальна кількість для тих років! За два роки F2 став лавинним маяком №1 у Європі.

Заручившись успіхом першого продукту, компанія Ortovox одразу взяла курс на повне забезпечення райдерів усім необхідним спорядженням для оперативного порятунку постраждалих у лавинах. У 1985 році до асортименту виробника були включені легка лавинна лопата та гірськолижний рюкзак з відділенням для лавинного спорядження. Як покаже час, це було дуже мудрим й прогресивним рішенням, адже головні конкуренти Ortovox – швейцарці з Barryvox та австрійці з Pieps, обмежувалися виключно виробництвом біперів. Ще більш незвичайним рішенням для такої індустрії став запуск власної лінійки одягу у 1988 році. В каталогах бренду з’явилися яскраві кофти, шкарпетки, гетри, шапки та рукавички.

В 2002 році Ortovox розробили свій перший 2-антенний цифровий біпер під назвою X1. Новий лавинний маячок мав солідний навіть за сучасними мірками радіус пошуку (до 70 метрів), показував напрямок руху до потерпілого і міг в автоматичному режимі шукати кількох потерпілих у лавині.
На початку – в середині 2000-х Ortovox сильно просунулися в області створення одягу, аксесуарів та допоміжного спорядження. Лінія рюкзаків Top Rider із вбудованим захистом спини стала буквально культовою серед фрірайдерів США та Європи. У 2005 році компанія відзначила своє 25-річчя: з’являються її сучасні логотип і слоган “Voice of the Mountains” – “Голос гір”. У 2010 Ortovox презентували свою першу колекцію штормового та SoftShell одягу.

Продовжує розвиватися німецький бренд і в наші дні, невпинно працюючи над підвищенням безпеки катання в горах, удосконаленням свого обладнання та навчальних програм.

Розгорнути
Вгору