Pinguin Expert - дійсно експерт у теплій ночівлі взимку

Перші дні зими видались на вихідні, насипало снігу і гріх було сидіти вдома. Ми організувалися в пвдешечку з однією ночівлею в Дениші.

Прокинувшись в 4 ранку стрибнули в електричку Новоград-Волинський - Житомир, і о пів на сьому вийшли на платформі Дубовець. Пішки добиратися порядку 17 км, тому ми по-тихеньку почали чалапати на південь. З самого ранку температура трималася близько -10 і не відпускала.

По тихеньку ми прочалапали пів дороги і зупинились на сніданок. Натопили снігу, зварили булгур і вперед до Денишів. Дорога наша проходила серед лісів та вела строго на південь.

Нам було приємно йти і думати що в кінці кінців ми прийдемо в теплі південні краї) Ми до них не дійшли звісно, але зробили свій осередок тепла на березі тетерева біля гранітних скель.

Хочу повідомити що троє з чотирьох ще не ходили зимою з ночівлею і трохи було ніяково, але назвався туристом лізь в намет! Так от поставили намети, я витягнув спальник поклав його гарненько, думаю, хай подихає мене буде краще гріти.

Спальник до речі я вибирав довго. Я хотів отримати неможливе) Я хотів теплоту, легку вагу та компактні розміри як в пухових спальників. І не міг відмовитись від переваг синтетичних - невисоку ціну, щоб гріли вогкими та були довговічними. Синтетичні спальники на класичних утеплювачах не дорогі, але на температуру -10 ... -17 дуже тяжкі і мають великий об'єм складеними. І на одному з форумів я випадково прочитав про утеплювач BHB-micro та спальники на ньому від виробника Pinguin. На даний момент це найефективніший утеплювач який обходить по термоізоляції навіть всіми улюблений PrimaLoft. Коли я побачив характеристики та розміри я не міг повірити очам. Розмір і вага як у мого спальника весна-осінь але температури комфорту та екстріму в 8!!! разів нижчі. Тобто BHB-micro в 8 разів "тепліший" за дуже популярний hollowfiber.

Чесно кажучи, я не дуже вірив що спальник дійсно має такі теплові характеристики і на ніч вліз в спальник не тільки у термо білизні а ще у флісових штанях і кофті) Ну зо вам сказати... Не робіть так якщо температура вночі не виходить за показники комфорту спальника від Pinguin. Він не завишає показники. Мені було дійсно спекотно і коли я хотів вилізти і скинути лишній фліс з себе я просто не міг покинути теплющий спальник)) Я два рази хотів це зробити але дуже холодне повітря ззовні гасило мій жар і я затягував капюшон назад. Вийшов з положення знявши штанці прямо в спальнику і там їх в ногах і залишив.

Кілька разів скотившись з коврика відчував холод землі і прокидався щоб залізти на килимок. На майбутнє буду обкладати навколо коврика речі щоб не зїжджати з нього на землю. Температура вночі опустилася до -10 по цельсію і спальник показав себе з найкращої сторони. Найбільше чого мені не хотілося так це покидати його зранку!

Чи рекомендував би я його? Однозначно так! Це єдиний бюджетний синтетичний спальник на -17 ліміту комфорту який має таку мізерну вагу та так добре компресується. І я вже хочу купити літній спальник з таким самом наповнювачем - Pinguin Micra. По моїм розрахункам вага цих спальників з однаковими характеристиками з пуховими більша всього на 15% але ціна менша в 2-4 рази. Це однозначно виграшна комбінація. З мінусів, чесно кажучи не знайшов)

Бажаю вам не мерзнути в зимових вилазках та зберегти теплоту тіла та душі! Гарних подорожей)

Мій спальний комплект

• Шерстяна термобілизна меріно SmartWool 100 (найтонша)